miercuri, 17 iunie 2009

It's raining again. :]


Ploua.Stropii de ploaie cad greoi pe pervaz.Ador ploaia deoarece ea ma asculta mereu.Facem asta reciproc si nu,nu am inebunit.Ploaia este un prieten adevarat :]
Ea creeaza o confuzie intre lacrimile noastre si picaturile ei.De ce?! Pentru ca ploaia este prietena noastra.Desi imi da o stare de melancolie,ador ploaia,deoarece imi da frau imaginatiei.O ador pentru ca ma face sa ma simt libera,sa pot visa dincolo de Univers :], si deoarece ne ascunde de privirile pline de ura a celor din jur.Pur si simplu cand stau in ploaie,parca nu exist.Parca as fi de pe alta planeta,si timpul trece usor.Ploaia ne racoreste vara.
In cateva cuvinte,EXY adora ploaia :]

Un comentariu:

  1. eu ti-am zis iubita :) si lu' flash ii place ft mult ploaia si marea imi amintesc foarte des de prima noua pierduta singur la mal cu coniac si bere de la la 12 pana a2a dimineata pe la 8 am stat acolo am baut m-am relaxat am vazut rasaritu deci mi-am adunat mintile da o fost nu stiu ceva o experienta cu toate starile m-am gandit la perioada aceea plm da ii unu dintre cele mai relanxate lucruri pe care le-am facut si am facut o sumedenie da nici unu ca ala de la mare pe mine ma relaxeaza si ma linisteste ploaia,marea,graffti-ul,compusul pieselor :) oricum imi place super mult faza asta cu ploaia ce am citito aici la tine :)

    RăspundețiȘtergere

Comment this !