vineri, 17 iulie 2009

Prietenii mei.

Prietenia?!
Da.
Exista.
Poate nu se prea arata pe la mine,dar da.Exista:]
Prietenii mei.
Sunt persoane speciale.
:|
stiu ca ei ma iubesc.
Poate nu imi arata asta.
Dar o fac.:|
Cateodata ma simt singura.:|
Simt ca nu imi e nimeni alaturi.
Dar stiu ca Mada e mereu langa mine.
Chiar daca cu inima , e aproape de mine.
Acum fac apel catre toti prietenii mei:Ma,eu va iubesc indiferent de "specie".
Vreau sa stiti ca Exi isi iubeste si prietenii FALSI.
Da,am si deaia.
Prin asta vreau sa va multumesc si prietenilor de scurta durata.Pentru ca imi pot impartasi sentimentele cu voi,chiar daca va indepartati de mine cu timpul.
Asa.Multumesc Nony,ca esti aceeasi iubitoare de Enrique pe care o stiu din totdeauna.Te iubesc!
Si prin final vreau sa va spun ca prietenii mei sunt grozavi.Multumesc ca existati :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment this !